fredag den 22. april 2011

Første indlæg !!


Så er jeg endelig igang. Det tog mig lige lidt tid at få styr på mit layout til denne blog (er bestemt ikke den store computer-nørd). Håber I kan leve med det - jeg lover det bliver bedre med tiden :)

Nå, men hvad handler denne blog så om? Tjaa, jeg må indrømme at jeg ikke helt selv ved det endnu. Jeg har selvfølgelig mine ideer, men jeg har aldrig prøvet at skrive en hesteblog før. Jeg læser en del modeblogs, og vil herigennem finde noget inspiration, men hesteblogs.. Hmm dem har jeg ikke set mange af. Så det bliver lidt på min egen måde - learning by doing, som man kalder det :)

Jeg tænker, at jeg selvfølgelig skal have præsenteret mig selv og min hest, men sådan et præsentationsindlæg ville fylde en del. Jeg er jo sådan en skide spændende person ;) - ØH NOT!! Ej, men I  skulle jo nødigt blive træt af mig efter bare et indlæg, så præsentationen af mig, må komme henad vejen. Regner dog med, at de næste par indlæg kommer til at handle en del om mig, så I lige kan få en idé om hvem jeg er :)

Jeg har lavet en lille collage ovenfor, som i korte træk viser lidt af det, som bloggen kommer til at handle om. Nemlig HESTE. Springheste, dressurheste, military-heste, poloheste, galopheste, islandske heste - ja alle mulige slags heste. Arrangementer i hesteverdenen vil jeg også prøve at holde jer opdateret med, og så selvfølgelig ridetøj. Jeg ELSKER nemlig ridetøj og jeg synes ikke det er så underligt, at ridetøj er inspirationskilden i mange af de største internationale modehuse !!

Nå, men velkommen til og tak fordi I læser med.

Kh Celine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar