torsdag den 28. april 2011

Forelsket i Ralph Lauren !!

Ja, altså ikke ham her: (Selvom han er en flot ældre herre)


Nej, det er skam hans tøj jeg er forelsket i. Ralph Lauren er jo et af de internationale modehuse, som er særligt inspireret af ridesport, hvilket tydeligt kan ses i hans kollektioner. Det er i polo-sporten han finder sin inspiration, og specielt hans polo t-shirts og blazere er en verdensomspændende succes. Jeg er vild med Ralph Lauren's design. Det er sporty og klassisk på samme tid, og er helt igennem tidsløst. Da jeg var i USA sidste sommer brugte jeg næsten 4000 kr alene på tøj fra Ralph Lauren. Vi var på et såkaldt outlet, hvor kollektionsprøver og udgåede varer sælges til næsten igen penge, og så rev jeg selvfølgelig ned fra hylderne. Normalt er Ralph Lauren jo et forholdsvis dyrt mærke- specielt i Danmark. En polo t-shirt til kvinder koster fra ca. 600 kr og opefter og en skjorte ca. 800 kr, så jeg fik ret meget for mine penge i USA.  Jeg bruger forresten noget af mit tøj fra Ralph Lauren til ridning også. Det får I at se en anden dag. Her er lige et par billeder. Håber I kan forstå hvorfor jeg er så vild med tøjet :)





  Klassisk Ralph Lauren outfit. Polo t-shirt, ridebukser, rideshandsker og ridestøvler. Og en lækker taske, ej at forglemme !



 Gad virkelig godt eje denne blazer. Er desuden ret vild med looket - det er nærmest lidt jagtinspireret.



 Igen et klassisk eksempel på Ralph Lauren-looket. Læg mærke til at han også bruger skind på bukserne. Det kunne jo ligeså godt have været en reklame for et ridemagasin.




 Den kendte argentinske polo-spiller Nacho Figueras som model for Ralph Lauren.





Lækkermås I blazer ;) Denne reklame er forresten en del år gammel - endnu et eksempel på hvor tidsløst designet er.




Dette billede minder mig mest af alt om en engelsk "social club". Hammer lækre outfit's til mænd, hvis du spørger mig ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar