søndag den 24. april 2011

Travl dag..

Puha.. Er endelig kommet hjem efter en lang dag. Startede dagen på dyregården(mit job, som I forresten skal høre lidt mere om en anden dag). Dyregården holder lukket i påsken, så idag stod den bare på påske-pasning af de kære dyr.

Derefter tog jeg ud til min egen hest. Havde sat mig for, at jeg skulle ordne en masse ting. Startede lige med at sidde 1 time på bænken i det dejlige vejr og sole mig - så rart, men når man laver sådan nogle overspringshandlinger, får man jo pludselig travlt. Jeg nåede dog alligevel det hele -Første udendørs springtræning(hvor vi forresten fik trænet både vandgrav og mur), bundmugning, oprydning,pudsning af udstyr, og badning af dyret, hvilket den ikke var helt tilfreds med.

Derefter tog jeg tilbage på dyregården og lukkede dyrene i seng før turen gik endelig gik hjemad. Her til aften har jeg været på McD med en veninde og spise Mcflurry - Mums. For ja, man skulle jo være et skarn, hvis man ikke kunne spise sådan en, selv efter en lang dag.

Her er lige et par bade-billeder, hvilket minder mig om, at jeg skal have givet en mere grundig præsentation af heste-dyret. Men her er hun altså Quid Bonae aka Bonnie :

 Bonnie´s mening om det der med at gå i bad



Smukke Bonnie


Håber også at I har haft en god dag!

KH Celine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar