onsdag den 27. april 2011

Jeg ønsker mig...

En masse penge, så jeg kan købe disse lækre ting. Jeg har heldigvis snart fødselsdag, så mon ikke disse ting vil være at finde på min ønskeliste.


1. Basic helmet fra Samshield. Har haft den på hovedet en del gange, men synes godt nok at det er mange penge, at smide efter en ridehjelm. 4000 kr og opefter er prisen, alt efter hvordan din hjelm skal se ud. Du kan bla. få den med slangeskind og swarovski-sten. Jeg ønsker mig egentlig bare basic-udgaven og gerne i blå, så den passer til min stævnejakke :)

2. Pikeur Mondega ridebukser med fuldskind til 1400 kr. Jeg sværger til Pikeur, når det kommer til ridebukser. Denne model er min favorit, og jeg har dem allerede i mørkebrune. Ville så gerne kunne rende rundt i et par sandfarvede ridebukser om sommeren, men det er bare så upraktisk, når man har med heste at gøre. Synes derfor at disse i lys mocca, er et godt bud på et par sommer-ridebukser.

3. Springstøvler fra De Niro Boots til 438 euro = ca. 3300 kr. Har længe ønsket mig et par nye springstøvler. Synes at disse springstøvler fra De Niro er fantastisk flotte med både snøre og lækre lakdetaljer. Tror disse skal øverst på min ønskeliste, godt nok i mocca, så de passer til resten af udstyret.

4. Stævnebluse model Lovita u.ærmer fra Kingsland til 425 kr. Skøn stævnebluse i svedabsorberende materiale er perfekt til varme sommerdage på stævnepladsen. Og så er der jo heller ikke nogle der siger, at man ikke kan bruge den til hverdag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar