tirsdag den 26. april 2011

Kort om mig..


Navnet er: Celine Rieland Weidich og jeg er 21 år. Jeg er født og opvokset i Brøndby, som er en temmelig intetsigende forstad til København. Til dagligt arbejder jeg som lærervikar på en skole. Derudover arbejder jeg også i en ungdomsklub og på en dyregård.

Jeg startede til ridning som 10-årig, og fik min første pony kort inden min 13-års fødselsdag - og jeg har så haft hest lige siden :) Min første pony fik min mor gratis fra sit arbejde - et fritidshjem med dyr, som kommunen havde besluttet at lukke ned. Min første pony var ikke ligefrem en drømmepony, men det var dog trods alt min egen pony, så jeg var glad. Siden har jeg haft en dejlig hannoveraner ved navn Catino. Han er forresten den smukke sorte hest med hvid blis og sokker, som optræder på mange af mine billeder. Min nuværende hest hedder Quid Bonae. Hun er en 7-årig hoppe af racen Dansk Varmblod. Jeg synes hun fortjener sit eget indlæg, så det kommer senere!

De få timer jeg har til mig selv udover ridning og arbejde, bliver brugt med omtanke. Jeg er nemlig typen der altid har en masse bolde i luften. Jeg elsker at rejse, og rejser så tit tiden og økonomien tillader det. Derudover er jeg lidt en nørd. Jeg læser meget og er glad for historie, musik, kunst og kultur. Jeg elsker varme sommerdage i København, hygge med veninderne og shopping!! Jeg har også en kæreste, og sådan en tager jo også lidt tid, men heldigvis er min kæreste meget med på sidelinien hos hesten. Det er fx ham der kører mig til stævner, og på den måde kan man jo slå to fluer på et smæk ;) Som om det ikke var nok, bruger jeg altså også en del tid på at træne. Jeg løber, svømmer og bokser min. 3-4 gange om ugen, dels for at holde mig i form, men også bare fordi jeg simpelthen ikke kan lade være! Er vild med sport!


Kh Celine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar